Необхідно зареєструватися в Електронному кабінеті страхувальника (роботодавця) Електронних послуг Пенсійного фонду України

Золочівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області звертає увагу страхувальників, що взаємодія роботодавців із Електронним реєстром листків непрацездатності та отримання відомостей про своїх працівників, зокрема щодо видачі електронного листка непрацездатності, розміру заробітної плати для проведення розрахунків виплат за листками непрацездатності, а також отримання іншої корисної інформації здійснюється через Електронний кабінет страхувальника (роботодавця) вебпорталу Електронних послуг Пенсійного фонду України.

 Для того, щоб стати користувачем е-кабінету роботодавця, потрібно увійти на вебпортал Електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою електронного підпису.

При переході за кнопкою «Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності» в розділі «Страхувальникам» в особистому кабінеті адміністратора роботодавця відкривається можливість електронної форми перегляду всіх записів про тимчасову непрацездатність працівників роботодавця, що зареєстровані в Електронному реєстрі листків непрацездатності, на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

? Листок непрацездатності, що формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності, є такою ж підставою для звільнення від роботи, оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, як і його паперова версія.

Як роботодавцю з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням?

 Роботодавець оплачує лише перші п’ять днів одного випадку тимчасової непрацездатності свого працівника незалежно від кількості лікарняних листків, якими його оформлено. Тож страхувальнику важливо знати, чи є різні лікарняні виданими в межах одного страхового випадку.

 У паперових листках непрацездатності на бланку є відмітка «первинний» або «продовження», однак в е-лікарняних така позначка відсутня.

 На підставі даних медичних висновків, що складають один випадок тимчасової непрацездатності, в порядку черговості формуються е-лікарняні, кожен наступний з яких створюється як продовження першого та разом складають один страховий випадок.

Тож унікальний номер випадку непрацездатності для всіх електронних лікарняних, сформованих в межах одного випадку, буде співпадати.

 При цьому номери самих е-лікарняних будуть відрізнятися, навіть якщо всі вони видані як продовження.

 Аби і працівник, і роботодавець могли побачити зв’язок е-лікарняних, Пенсійний фонд України оновив інтерфейси особистих кабінетів на вебпорталі електронних послуг – відтепер там доступні розширені можливості деталізованого перегляду е-лікарняних.

 Зокрема, було додано інформацію щодо номеру випадку тимчасової непрацездатності, який раніше був недоступний для перегляду страхувальниками і застрахованими особами.

 Тож тепер аби з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням, достатньо звернути увагу на унікальний номер страхового випадку.

 Якщо в працівника декілька електронних лікарняних, створених як продовження, всі вони матимуть однаковий унікальний номер – «номер випадку непрацездатності».

 Крім цього, в інтерфейсі з’явилась інформація про наявність ознак алкогольного/наркотичного сп’яніння пацієнта, порушення ним режиму лікування, а також щодо причини непрацездатності, зокрема, встановленої ФССУ (наприклад, щодо зв’язку хвороби або травми із виробництвом).

Додаткову інформацію щодо користування Електронним кабінетом роботодавця можна отримати, зателефонувавши на гарячу лінію Пенсійного фонду України за номером: 0-800-503-753.

Для отримання консультацій просимо звертатись у Золочівське відділення за телефонами: (265) 4-20-42; 4-23-29; (263) 2-13-67

e-mail: fsszol@ukr.net