Покращення надання послуг ЦНАП Глинянської міської ради  Львівcького району Львівської області шляхом оновлення застарілої комп’ютерної техніки!

Основною метою проекту є покращення комунікації населення з органом місцевого самоврядування, розширення кількості доступних адміністративних послуг для 13000 населення Глинянської територіальної громади та суміжних громад.

Розвиток мережі ЦНАПів є великим загальнодержавним процесом, що передбачає обов’язкове поетапне створення центрів в усіх громадах. Мета – максимально спростити отримання людьми якісних адміністративних та державних послуг, зробити їх доступними навіть у віддалених населених пунктах.

ЦНАП - єдине місце, де можна отримати найнеобхідніші адміністративні послуги у комплексі та у комфортних умовах.

Шлях, що привів нас до перемоги.Найбільш важливою проблемою, з якою ми зіткнулись на початку проекту, було стереотипне мислення «Ми і так знаємо наші проблеми - треба лише кошти для їх вирішення». Кожен бачить громаду під своїм кутом зору і здається, що бачить все - від проблем, їх причин, до короткострокових та довгострокових наслідків.

Але вже перший день навчань показав, що все набагато ширше, масштабніше і різноманітніше. Зустрічі офлайн формату, особливо дякуючи тренерам, які чітко окреслили алгоритми дій в дослідженні та аналізі проблем і потреб, дали змогу відсіяти зерно від полови. В обговореннях і дискусіях окреслити шляхи вирішення проблем та задоволення потреб громади. Ще до початку проекту МОМ у нашій громаді проектним менеджером складено карту проблем, що налічувала понад 40 пунктів. В переважній більшості це проблеми, пов'язані зі станом інфраструктури (капітальні ремонти будівель, споруд, доріг тощо) у громаді.

Після проекту МОМ список поповнився ще з десятком нових викликів: нові послуги в ЦНАП, покращення освітніх умов та можливостей (зокрема якісний інтернет зв'язок) створення молодіжних просторів, розвиток можливостей для активного дозвілля, особливо дітей, розвиток туристичного потенціалу, покращення комунікації та цифровізація роботи відділів міськради, запровадження практики місцевих груп активності (збирається група однодумців обговорюють проблему, шляхи вирішення і реалізовують).

Важливість діалогових сесій в громаді важко переоцінити - це та платформа, де можна швидко і ефективно розкласти проблему на пункти і знайти шляхи вирішення.

Такою проблемою, яку негайно необхідно було вирішити, став наш ЦНАП. «Доступно, швидко, якісно» - це та норма, за якою працює колектив Центру. Надання послуг має бути не лише вчасним, але і якісним, оскільки послуга – це д о к у м е н т, виданий ЦНАП, це лице не тільки громади, але й держави. І тут ми стикнулись з проблемою видачі документів – свідоцтв з реєстру ДРАЦС ( а це свідоцтва про народження, смерть, шлюб), з реєстру реєстрації нерухомого майна – витягів про право власності, прийняті рішення, з реєстру соціальних послуг - довідки ВПО, тощо. Крім того, Центр планував збільшити кількість надання адміністративних послуг, впровадивши послуги ДЗК, ДАБІ. Так як сполучення у громаді нестабільне, нагально виникла необхідність надання адміністративних послуг у старостинських округах, щоб жителі відділених сіл мали можливість вирішити свої проблеми на місцях. Проаналізувавши ситуацію, стало зрозуміло, що наявна техніка настільки застаріла, що говорити про впровадження послуг немає сенсу.

Гостро виникла необхідність у новому сучасному обладнанню.

ВІДДАЛЕНІ РОБОЧІ МІСЦЯ:

Дуже важливим є розширення сфери надання адміністративних послуг у ВРМ. Завдяки забезпечення старостинських округів новою комп’ютерною технікою, є можливість працювати з новітніми програмами, реєстрами, тощо, без яких зараз неможливо надати ту, чи іншу послугу. Тепер у віддалених робочих місцях надаватимуться послуги:

- ДРАЦС

- ДЗК (витяги з реєстру ДЗК)

- Соціальні послуги

- Реєстрація місця проживання.

Всі ці послуги відтепер можна буде отримати швидко і в одному місці без зайвих нервів та втраченого часу.

Станом на сьогодні ЦНАП надає - 358 послуг, ВРМ – 127

Проведено навчання щодо роботи у реєстрі соціальної громади та місця реєстрації громадян.

Ще в нашому Центрі є «місце для самообслуговування», де кожний житель громади має можливість самотужки вирішити свої проблемні питання завдяки сучасному обладнанню.

Реалізувати проєкт вдалося завдяки Представництву Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні. Партнер проекту «Людський вимір – інклюзивні дані для стабільності та розвитку».

Завдяки проєкту наш ЦНАП та старостинські округи отримали сучасне комп’ютерне обладнання. Тепер послуги надаватимуться якісно і вчасно.

Щиро висловлюємо подяку Представництву Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні та партнеру проекту «Людський вимір – інклюзивні дані для стабільності та розвитку» за їхню допомогу та підтримку нашої громади у важкий час.

Фото без опису